Det är måndag morgon...

... o mitt huvud känns så tungt... ! Nej, nej, nej, jag bara skojar !! Sprit är jag inte begiven på det har jag sagt, ett glas vin nån gång går bra ! Och för min egen del har jag ingen anledning  att utträda ur Positiva klubben . Vad andra människor hittar på i veckan, här o där,  det kan jag inte göra nått åt, vare sig det är " positivt eller negativt " ! Mer än att jag bejakar det positiva ! Och så kör jag mitt eget positiva race som har funkat länge ! 
             Det är väl positivt att komma ut i naturen o motionera ! Och min egen tillvaro kan jag styra med eget ansvar " utan o skylla på andra " ! Och efter motionen o " brunchen "skall jag titta efter positiva saker i media ! " Det blir ingen lätt uppgift " ! Och det verkar som " det onda faschinerar mest " !.Men titta på varldskoll.se ! Och vänd på myntet för rättvisans skull !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0