Nä det blev ingen lätt match !

Inte när det gällde att få in nån vinst på v-75, ingenting ! Och det blev kanske inte så lätt för Serena Williams mot Maria Sharapova heller, 6-4 6-4 !
         Och vädret är bra ute ! Hoppas det blir det i morgon förmiddag ochså ! För då skall jag motionera igen ! Och det  går faktiskt en x-tra v-75 i morgon i samband med Copenhagen Cup i morgon ! Och då skall jag spela ett system o lämna in på hemvägen Den summa som är något att tala om hittils i mitt liv har jag vunnit på en x-tra V-75 ! Det är den ordinära, skapliga summan som jag är ute efter att slå ! Men viljan att göra detta hade nog inte varit så stor om jag inte motionerat o njutit av tillvaron i vardagen ! Energie och livsglädje tillförning !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0