Regnet det bara öser ner..

          ..men solen lyser även ovan molnen ! Som väl är ! För min del är det viktigt att motionera för hälsans skull oavsett väder ! Har högt kolestorol. ärftligt och enbart medicin  hjälper inte då, sägs det ! Doktorn ! Men man får ju ochså fina naturupplevelser om man går min runda ! Det här fotot tog jag när jag kom hem ! Och grönskan just nu är överväldigande ! Kanske bl.a. därför att det regnar ibland och har varit snötäcke i vinter ?
  " Svenska folket behövs uppmuntras " ! Det gör jag  med denna bild på en man som verkligen inte säger nej  "till motion i vattnet, på sandstranden eller i baren ". Fotot är taget antingen i Turkiet, Israel, på Mallorca eller på Rhodos. Minnet är kort men fotot är taget för en del år sen ! Jag försöker tänka efter.... tror det är på Mallorca !?
               Ni  får väl ha mig i dubbel upplaga om ni blir sugna ! Nån " stötte " för mycket på mig !
                    O det skålar vi på !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0