Hoppas dom vinner i kväll !

 Och detta hoppas jag att dom gör i kvällens Champ. L match mot Dortmund. När jag blev Arsenalfan ? När jag besökte London 1988 o såg dom på Highbury mot Queens Park ! Och samma vecka såg jag England o Sverige spela 0-0 i ett VM-kval ! Det var då Glenn Hysen var outstanding !
            Fina minnen tränger på ! Vi bodde på ett hotell med kungligt namn nära Kensington Park och via den och det vackra Hyde Park gick vi in i centrum ! Och väldigt roligt hade vi ! Och mitt ressällskap hette Tomas, , frid vare med hans minne ! Och han gick alltid med ett leende och köpte jordnötter o coca cola till mig när jag ofta på kvällstid blev sugen på detta ! Foto Wikimedia commons.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0