Jag tror ju inte nån partiledare i en demokrati är ute för att " fördärva folket " !

Och jag ogillar starkt när vissa partier " tar patent på orden humanism o empati " ! Alla ? vet ju hur det gick i det norska valet !? Skulle då merparten av väljarna som röstade mot " rätt parti " vara ohumanistiska  o oempatiska " !
            Nää, ursäkta " det var ju en statskupp " !
                Nää, inte ens jag är ohumanisisk eller oempatisk ! O är det nån som tycker det så är han eller hon välkommen hem till mig ! Fotot taget för ca 3 år sen och mannen kan lika gärna kallas för Jahan ! Eller Johannes ! Joo Jan ,Jahan o Johannes hänger ihop ! Det passar mig bra !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0