Idag var jag o besökte alliansens valstuga !

   Och jag hjäpte ju till 2006 ! O idag träffade jag ju några som deltog då ! Och det bjöds på kaffe o en kram fick jag ! Och denna stuga innehåller 4 partier som sammarbetar, o är vana med det ! ! Det kan man ju tänka på ! Som sagt  tycker om att sätta ned foten o stå för vad jag tycker ! Och innan dess var det  besök på Röda Korset ! Jag är ju medlem där ! Och motionera en del hanns ochså med !
 
       Jaa, sen gav jag mig iväg mot hemmet via Askersunds höjder ! Och tänkte på att man har ett bra liv på många sätt ! Och är nöjd med tillvaron " vare sig jag bor i Korpilombolo eller Katmando " 
               Malmö o Arsenal hamna ju inte i samma grupp i Champions League ! Ingen av grupperna är lätt ! Malmö fick bl.a. Atletico Madrid !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0