Sicken smäll !

Och allt försvann som jag skrivit !
 Får ta det igen ! Idag var vi ett gäng som var på det nya centrat i Askersund, med bl.a. sportbar o bowlinghall ! Först åt vi, jag beställde gravad lax med stuvad potatis o grönsaker ! Sedan fick vi undervisning i bowlinghallen !
  Alla hade ju inte spelat bowling eller få ggr ! Själv har jag spelat innan för många år sen ! Avstod ! P.g.a. ryggen ! Men att gå fram och tillbaks till lokalen gick bra och behövdes !
 Sedan gick jag ner till hamnen och åt glass, ivrigt påhejad av dessa individer ! Fick lite smulor mot slutet !
 Och sedan togs detta foto innan jag gick hem och började skriva mitt inlägg o  överraskades av en väldig knall ! Då drogs alla sladdar ut ! Stängde ner datorn först ! Men men nu blir det fotbolls-Vm !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0