Jaa, om solen lyser stiger ju temperaturen !

 Även om det är minus på nätterna ! Men idag var det kyligt i vinden så i skuggan " blev det inga vårkänslor " ! Men som sagt så länge solen lyser " bättrar den på allt väder " ! Men det tycker nog inte dom som bor i öknen !? Eller har långvarig torka ? Men det har ju inte med oss o göra ! Nää, men tänka får man väl !
   Det här kortet tog jag när hamnen lämnats på vägen hem ! Och mer än en timme tog motionen innan jag kom hem i blåsandet ! Att det blåste är ett konstaterande! Huvudsaken att det levs som det lärs ! Och idag läste jag på svt.se att ihärdig motion var bra för att hålla bl.a influensan borta. Och för mig är det bra på många sätt ! Säger doktorn ! Och det har jag förstått när  jag är lika pigg idag som för 8 år sen i det stora hela !
               Och i kväll kör som sagt kvalet till elitserien/ SHL igång ! Kul !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0