Trodde inte mina ögon !

 
 Det har ju sina fördelar att samla foton i mappar ! Har gjort sen jag kom till Askersund ! År 2008 var jag och mina goda vänner i Örebro, Ann-Marie o Rolf på utflykt till Tiveden ! O då tog jag detta foto av den , för bl.a. sina röda näckrosor, välkända vackra sjön Fagertärn ! Jaa, mina barn , som snart är lika gamla som jag är :) har bl.a. ochså sett denna sjö när dom var små , tillsammans med mig och sin mor, så klart !
 
        Idag blev man förundrad ! En världskändis fick syn på mig på nätet, o följde mig ! Hon har 12 000 följare cirka o 11 000 följer hon själv ! Jag lägger ut Vackra bilder över allt ! Kan det var det hon fått syn på ? Namnet ! Nej, nån hemlis får jag väl ha !
               Konstaterar att det i morse var +4 C ! Och molnigt ! Vilket gör att den kyliga luften mer gör sig gällande ! Motion blir det ! Har ärende på stan och skall gå en bit norrut utanför stan sedan, o köpa blommor ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0