Oj,oj,oj , säger jag !

               Jaa, det är bra med foton bakåt i tiden ! Det här fotot är från den 3/2 2014 ! 
  Ock det här fotot är från idag ! Betydligt mer snö ! Och 2014 har jag ochså gröna foton från i januari ! Nu får vi se om februari blir upp o ner ! Vilket hänt förr ! Pratade med en man på strandpromenaden från trakter i Karelen, nära ryska gränsen ! Han hade kört moped där i januari på 40 eller 50-talet !
  Har så många vackra foton som jag tagit idag ! Fortsätter med detta ! Tro inte kung Bore gett upp även om vädret kan vara växlande ! Vi skall vara glad vi har honom för jämviktens skull ! Och han har bra support från bl.a Arktis ! Trots att övervägande sydvästvindar över Sverige kan ställa till spratt ! Även göra somrar sämre ! Vem har inte hör talas om kyliga somrar !
   
  Så avslutar vi med detta foto från asklunden på en för mig närliggande kyrkogård ! Där jag ofta stannar till ! O mediterar ! Och tackar dom som gett mig ett så fint liv ! Många generationer bakåt ! Även när dom bara var 2 ! :) Jaa ! Naturligtvis ingår även nuet i denna tacksamhet ! 
           Och när detta skrives lyssnas  på sångerskan Despina Vandi vars sångs innerlighet o rytmer går rätt in i hjärtat ! Jaa, vad har man egentligen för gener i sig ! ? Är tacksam över dom, oavsett !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0