Fick avbryta motionerandet på strandpromenaden !

Jaa ! Konstaterar att iskall vind från ost mötte mig ! Liksom ett iskallt regn ! Temp + 2 C ! Frös trots att jag tagit mycket varma kläder på mig ! Gick upp genom stan och gick upp o handlade i affär norr om bostaden !
          Konstaterar att jag inte precis tänkte på nån växthuseffekt idag ! Och utropar heller ingen om 50 eller 100 år ! Tänker inte ta billiga politiska o journalistiska poäng på det ! Med braskande rubriker ! Hellre tänker jag på dom som inte kommer till tals som har en annan åsikt ! Positiva tankar var det ! 
 
 Frös om de vantbeklädda fingrarna ! Så jag kunde inte fota ! Men det gör man ju inte i regn ! Ändå !
 
  Jaa, visst komer våren ! Gör den inte det ...hur kommer debatten om klimatet att se ut då ?
 Jaa, med dessa Vackra Bilder på näthinnan, i nuet så tänker jag varken på värme eller kyla ! Och vill folk oroa sig för domedagspredikningar utan facit så är det upp till dom ! Jag roar mig hellre med positiva tankar om vädret för framtiden , även om inte en annan heller har facit på det ! Men förundra er inte om det skulle bli kallare i stället ! Om hundra år ! O då behöver ju inte domedagspredikarna stå till svars !
 
              Jaa, nu skall det uppträdas i kväll med sång ! Med vår ganska lilla kör ! Är på hugget o lever på ett bra gehör o att på lyssna ! Så man kommer rätt !
 Jaadå de Vackra Bilderna är från Carpahtian Garden, Romania ! Det här verkar vara ett kloster på ovanstående bild ! Meditera där ett par veckor o utbyta tankar om att ha lyckan av att leva ! Inte helt fel !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0