Jaa, det måste jag skriva om !

Jaa, idag ser  jag att någon person från Schweiz varit inne o titta på denna blogg ! Även andra från andra länder ! 10 % av mina , ganska få läsare ! Om man ser till kändisbloggar ! Men vad då då !
   Min Mormors syster Elisabet född Geuken , gifte sig med en man Brunner på tidigt 1900-tal ! Kanske omkring 1920 ! Och dom bodde i Luzern ! Och min mors kusin Franz Brunner har jag träffat och naturligtvis min mors moster Elisabet , då ! Och min mamma och Franz hade mycket kontakt brevledes ! 
  Och det här fotot är taget 1925 när bl.a familjen Brunner , med mormor längst fram på kortet , är i alperna nån stans ! Har glömt namnet på platsen ! 
  Och detta är min  kära mor  till vänster o Franz till höger då ! Och kan ni tänka er ! Fotot är taget 1925 ! Då min mor var 10 år gammal ! Och antagligen då är fotot taget i Luzern ! ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0