Nää, jag har inte gett,upp.

 
Här går ingen nöd på mig. och min filosofi är bland annat , är tacksam att jag är stånd i att gå upp o se att det är väder ute !  Detta foto togs den 17/3 då det kom lite snö igenmen idag är det grönt igen o solen lyser.
 Jaa, det här med vädrets makter o ett avlångt land och snötillgången just nu om man ser till bl.a fjällen från Sälen till längst upp i norr är stor , större än på många år. Och världscup tävlingarna i vintersport  är väl så gott som avslutade . Och snötillgången på Europas höjder är väl ochså stor och naturligtvis får en del länder problem med snösmältningen. Även de i t.ex. svenska fjällen.
         Det här med vädrets makter är ingenting som förvirrar mig har ju varit med sen 1938. Och det är klart att man nu längtar efter vår o sommar o då cykelturerna hit o dit.
         Och visst jag kan kalla mig för sportfåne o nu kommer ju t.ex. Champion Leagues kvartsfinaler o en av dom där bl.a 2 engelska lag kommer att mötas.
 
Jaa, får ju foton från olika håll och som jag tycker om att visa . Detta foto är från Dicover Slovenia o visar Bled island. Och jag tycker ju om att visa både vackra gröna o vita foton. O har en del favoritländer utanför Sveriges gränser ! Thats all ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0