Badhusfrågan

Jag såg idag en insändare i Nerikes Allehanda igen ang. badhuset. Rubriken på insändaren löd- lyxboende tydligen viktigare än badhus!- Håller fullständigt med!

Det är ju inte första insändaren ang. badhusfrågan! Själv har jag och andra skrivit insändare i frågan. För nån vecka sen tyckte skolungdomar i Askersund att ett badhus även var viktigt för dom att få, dom hade till och med en ritning på ett badhus som dom gjort

Själv är jag mycket besviken på politikerna i Askersund både när det gäller badhusfrågan och Edöprojektet. Oppositionen märks inte utan går i majoritetens ledband

Att lyssna på kommuninnevånarna det är tydligen inte o tänka på, prestigen i frågan har lagt sig över Askersund som en grå dimma.
 Själv funderar jag på att inte rösta i nästa kommunalval om badhusfrågan fortsätter  behandlas på det här "auktoritära" sättet!  Riksdagsvalet är en annan sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0