Försmak till fotbolls E.M.

346465-54Det lär väl bli framför den egna tv:n som jag ser på E.M. i fotboll den här gången antar jag. Den här bilden är från V.M. -06 , ochså i juni,  och från Berlin där vi såg Sverige- Trinidad på storbildsskärm. Vad jag kommer ihåg är att det blev oavgjort och att Sverige missade en massa målchamser så det till slut blev riktigt pinsamt o sitta bland en massa tyskar, dock mest beklagande sådana! Personerna på bilden förutom undertecknad är min kompis Björn o Eberhart  Bilden är tagen av Eberharts  Anke, min tyske kamrat Cais och hans frus dotter  som även var vår ciseron i Berlin! Ja, det var en jäkla fin vecka med strålande väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0