Idag öppna dom!

346465-56Jag vill hälsa Netto välkommen till Askersund. Har idag handlat så klart. Jag gjorde personalen ännu gladare genom att säga till dom hur tillfreds jag var över att dom etablerat sig här i stan! Har goda erfarenheter av Netto som jag handlade på i Simrishamn när jag bodde där.  Billiga grejer här ochså, så är ju deras upplägg!  På Ica vid torget sålde dom äpplen för 8 kr/kg stod det i deras annons i tidningen idag. Det gjorde dom inte för 2 dar sen har jag för mig  Det är bra med konkurrens!

Kommentarer
Postat av: Maria

Är det en bra affär? De har öppna en i närheten där ja bor men har inte varit där än. Är det värt att åka dit?

2007-12-06 @ 15:45:37
URL: http://mariaholgersson.blogg.se
Postat av: ekblo.blogg.se

Absolut, jag gick o handla på Netto som sagt i Simrishamn när jag bodde där! Billigt o bra! I Askersund är ju affären alldeles ny, så frächt där va och lättåtkomligt!

2007-12-06 @ 16:15:26
URL: http://ekblo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0