Örnie ja....

346465-67 ja Örnie på lilla buren! Det är en rolig typ o tuff! Skäller på mig ibland särskilt om jag pratar i telefonen. Örnie är en hane och han är betydligt mer intresserad av att vara i sin ordinarie bur i tv-rummet! Den här buren är mera min transportbur. Den andra är för stor för att ha i en bil! Numera passar grannfrun Örnie när jag är borta, det är alla tiders! Tack vare att Örnie är så mycket i sin stora bur så kan jag numera ha blommor i huset. Den förra parakiten  var alltid ute, var bara inne  i buren o åt i princip, fick knappt in den i buren när det var kväll. Den åt  som sagt av blommorna. Det enda Örnie kan säga är just Örnie men han har en massa andra ljud för sig men är inte alls så tam som den förra som inte sa nånting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0