Rundan ja...

Den får jag inte glömma, den är viktig för min hälsa! Jag har ju anlag för både högt blodsocker o kolestorol! Ligger i släkten! blodsockret är ju bra tack vare motion o då viktnedgång. Tabl. mot högt kolestorol måste jag äta trots motionen beroende på åldern o det ärftliga! Men som sagt var jag har inget fel på värdena och det beror till stor del på motionen så jag förenar nytta med nöje kan man säga.

Annars på rundan, skönt som vanligt. Minusgrader. Inga gäss i sikte, änderna, kajorna o kråkorna är ändå roliga o studera o ganska orädda. På avstånd på sjön såg jag ett doppingpar , troligtvis skäggdoppingar, men kanske skrakar!? Ja, det har ju som sagt blivit jäkligt roligt det här med djurlivet o omgivningarna är ju som gjorda för det!

Nä minsann, nu blir det att studera  v-75 programmen igen. O efter det blir det På Spåret.  Jag tycker tiden rusar iväg fastän jag tar det lugnt! All right,  jag har den ändå framför mig ännu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0