Solen kom fram...

Oj vad jag trivs när jag går rundan! Kroppen o själen förenas i en enda njutning! O inte blev det sämre av att solen kom fram o min yngste son Martin ringde i mobilen. Han var ochså ute o gick en runda nere i Simrishamn med samma syfte som jag antagligen men 50 km söderut. Känslorna är de samma även om man är långt ifrån varandra. Jag är inte mycket för snyftnostalgi! Det är positiva känslor även vid långa avstånd! Det verka bra med klanen därnere ochså! Jag sa till Martin att flytten upp hit till hemtrakterna hade varit en positiv kick för mig och bra att  jag gjorde det innan jag blev för gammal. Det klart att klanen tycker det bra att jag njuter av livet! Kram på er hela bunken!

Gässen har jag inte sett på flera dar men jag håller till godo med alla änderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0