Dimman fortsätter....

Ja, det gör den verkligen! Nu har det varit dimma o dis i flera dar o nån grad eller ett par grader över noll! Fukten kryper liksom in i en. Men att gå rundan är skönt ändå. Fötterna tar ju ingen skada i princip vilket väder det är. Efter dessa självklarheter vill jag ochså meddela att idag såg jag gåsparet igen! Dom betade i gräset  framför bron mot Borgmästarholmen, var inte mer än 2 meter ifrån dom! Vad jag funderar på är om vingen någonsin kommer o läkas på den "ensamme" men jag undrar om den inte kommer att  göra det trots allt för det verkar som den inte är bruten. Jag undrar ochså om inte den gåsen är en hane, för han iakttar mig noga och står still medan den andre lugnt betar vidare! Kul o se dom! Det var allt från djurens värld idag, tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0