Igår...

Var ju en jäkla dag på nått viss. Ingenting på v-75 o dd som vanligt. Sverige förlora mot Spanien i emkvalet  med 3-0 och jag har inte kanal 9 så jag kunde i se matchen men efter vad jag förstår sa va det ingen höjdare! Danmark förlora mot Nordirland med 2-1!  Detta gör att Sverige fortfarande inte är klara för e.m Chanserna är ju fortfarande mycket stora, oavgjort mot Lettland hemma räcker så är det klart! Och dessutom måste Nordirland slå Spanien borta om Sverige förlorar!

Men en sak gladde mig, Djurgården slog Skellefteå borta i ishockey efter att ha legat under med 3-1 efter andra perioden! Jag tror kompisen Torbjörn ochså tyckte om resultatet!

Men som sagt allt är relativt. Klarar man inte värre smällar än det här kan man gå in i garderoben o dra sovsäcken över huvet!

Kommentarer
Postat av: sydlappen

Alla normala människor ÄLSKAR väl när Schtaan (Skellefteå) förlorar...eller?
Dessutom...vem fan i detta landet har TV9? Tydligen kan allt köpas för pengar.

2007-11-20 @ 02:41:10
URL: http://www.riff.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0