Rundan....

Yes, motion idag igen efter gårdagens kombination av lättstädnig och Benny Hill o ishockey. Det inte ofta jag är inne en hel dag. På dagens runda såg jag "mina" gäss betandes av det gröna gräset på platsen där jag såg den skadade första gången. Nån nöd verkar det ju inte gå på dom ännu.Till helgen skall det bli minus o sol igen enl.smhi o det tror jag på för när jag gick ut i morse så var det +7 och nu på e.m. +0,5 o lite vitt på marken.

Vad blir det i kväll vid tv:n, ah får gå efter tidningen! Jo, det blir Doobidoo och sista delen på Camilla Läckbergs Predikanten o sen vet jag inte, går sällan o lägger mig före 24. Ja, jag kommer o syssla lite med mitt v-75 tips o läsa bl.a Micke Nybrinks krönika i AB. Ja, de länge sen jag vann nått hoppas jag får in nått i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0