Dagens risbastu ger jag.....

Till Anton Bergmark, kretsordförande i ssu södra Stockholm i sin(deras) blogg(källa Politikerbloggen) skriver" att överklassen börjat döda varann skiter jag i"  Han skriver ochså"lite gatuvåld har väl ingen dött av"  Det hela genomsyras av ett hat mot  den s.k borgerligheten och överklassen i samhället. Det hela handlar alltså om 16-åringen som slogs ihjäl på Kungsholmen för nån vecka sen och begravdes idag!

Till Bergmark säger jag SKÄMS! I vårt samhälle är vi alla medborgare trots olika åsikter o bakgrund! Frågan är vad jag skall kalla dig, har inte ord för det!

Kommentarer
Postat av: sydlappen

I bland skäms jag över att vara sosse när såna dogmatiker som Bergmark kör igång. Hat har ALDRIG lett tll något annat än HAT. Det vet inte minst jag.

2007-10-27 @ 12:32:08
URL: http://www.riff.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0