Funderingar

Ja, jag fundera där jag gick ute i småregnet runt Askersund. Man motionerar för o gå ner i vikt o sen motionerar man för o hålla vikten o det kanske är det svåraste!? O andra sidan så får jag ju fortsätta o se vacker natur o vara förnöjsam med livet. Det är ju j-ligt skönt o motioner o ju lättare man blir desto lättare motionerar man så klart. O det är ju inte bara det, har man tankar som maler i huvudet, så är det ett bra sätt o bli av med dom. Själv har jag ju förmånen o ha bra hälsa o det klart det gör ju mycket! Sen är det ju det att under mina motionsrunder här i Askersund har jag sett ekorrar, rådjur, en dovhjort, grävlingar, hackspettar bl.a en spillkråka, vid stranden ser jag änder, gäss o i sommras  doppingar i vassen vid Vätterns strand o andra fåglar som jag inte vet va det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0