Attan ochså men....

Ja igår ja var det ju v-75. Jag fick ju inte sjäv in nått o så brukar det ju gå. Det är så j-la svårt nu förtiden tycker jag o det skall det ju va egentligen men några femmor kunde jag ju fått så jag fick en insats till nästa lördag! Det klart en hundring på v-75, då skall man ha tur för att få in en storvinst! Min svåger tippar ju ett system där jag o mina systrar är med o de blir ju lite större o han fick in några femmor så att det blev en frirunda i princip
                                    När det gäller fotboll så var det lite pinsamt o se det gamla storlaget Ifk Norrköping bli så utspelat av ifk Göteborg. Nykommlingarna Norrköping, Ljungskile o Sundsvall lär få det svårt att klara sig kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0