Det gick dåligt för gnällspikarnas lag

2 sv dom största gnällspikarna i svensk fotboll tycker jag är Anders Svensson och Magnus Wärnblom. Anders Svenssons Elfsborg fick stryk av Ljungskile. Mån tro Svensson har gnällt
Magnus Wärnbloms gnällande bevittnade jag på canal+ som sände matchen Gais Ifk- Göteborg som slutade 0-0. Den matchen borde Gais vunnit med 3-1 ungefär. Magnus Wärnblom är stor o stark, delar ut smällar till höger o vänster. Däremot skulle han själv få nån smäll så kastar han sig på marken o gnäller o gnäller o vädjar till dommaren. Får han då ingen frispark så fortsätter han gnälla på dommaren. Det så tråkigt o se på.
                              När det är såna gnällspikar i ett lag som dessa 2 så blir man ingen supporter till nått av lagen! Dessutom tycker jag särskillt Göteborg spelar tråkig fotboll och den matchen dom spela idag var under all kritik och dom hade tur som fick med sig en poäng tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0