Får spela musik av Enya

 För att lugna ner mig! Att Örebro sk förlora mot Kalmar i allsvenskan med 1-0 kan jag smälta. Örebro hade många fina intentioner i sitt spel men saknade självförtroende i avgörande skeden av matchen. Ändå godkännt!
                                 Men oj vad jag är irriterad p å Mif som ledde mot Leksand med 3-0 i kvalserien i ishockey  men förlora med 5-6 i sudden. Nu gick Rögle o Brynäs upp. Malmö har slarvat bort detta, dels mot Västerås hemma, Mora borta och nu Leksand borta! Däremot har dom slagit Brynäs i båda matcherna. Snacka om att ge bort en plats i elitserien! Ofattbart, ofattbart. En ny arena får dom i höst. Nu får dom väl traggla mot Tyringe o såna lag istället skall Percy Nilsson ha sagt enligt text-tv! Ja, jag hade tyckt det var roligt med Malmö i elitserien till hösten särskillt med en sån superarena på gång! Jag kommer o gå som en furie imorgon på min runda!
Ja, Rolf A i Södra Bro vi får ta nya tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0