Fick igen pengarna, alltid något sa han som......

Jag är med på v-75 tips som vi är mellan 10 o 14 på. Alltså blir det ett stort system. Idag fick vi 5x5 rätt o jag fick alltså igen pengarna! Jag tror att ett sånt system är det enda som man kan gå med + på om man räknar det på ett år. Nu skall jag föra statistik på det o se hur det går!
                     När det gäller Olympiatravet så vann Åke Svanstedt med Torvald Palema o dessutom blev "hans" andra hästar 2 o 3. Prata om storslam!
                    När det gäller annan sport så vann Liverpool o Arsenal o Chelsie i engelska ligan. Just nu spelar Blackburn- Man. United, ja minsann Blackburn leder med 1-0. Ronaldo fick precis en ordentlig tackling som han efter givet mönster förstärkte! Men tyvärr lär väl Man. United vinna ligan även om dom förlorar här men hoppet överger alldrig en Arsenalfan!
                    Veckans applåd får Hv-71 som visade varför dom vann serien och Ljungskile som slog Elfsborg, tack för det! Nä nu får jag gå o se om det blir nån sensation i matchen! Tyvärr Man.United fick in ett mål, 1-1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0