Första för i år..

346465-254
När jag gick upp i morse titta jag på termometern, 14,3(i skuggan). Solen lyste o när jag kom ut i köket mötte mig denna syn, den första hibiskusblomman för i år. Jag har 2 st hibuskusar och jag räknade till ca 20 knoppar på dom. Förra året blomma dom från nu ungefär till oktober!  
                               Med glädje o sommar i sinnet med desssa kryddor,  Stockholmsresan, emslutspelet i fotboll,  cykelturer, kalas, olympiaden i Peking m.m. smått o gått anträdde jag den nästan dagliga rundan med beslutsamma steg. Uj,uj,uj säger jag bara! 
                               Rundan gick bra utan större känningar i benen. Mötte inte mycket folk. Däremot mötte jag änder o ankor som vanligt o det är inte dåligt det! Nä, det var det hele!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0