Skön som vanligt

Ja, då var det rundan igen efter städningen o hockeyn på tv igår. Sport är fint men synd om idrotten skall bära hundhuvudet i "konflikten" med Kina, jag tycker det är fåfängt o dumt att blanda in idrott som politiskt slagverktyg!
Solen lyste idag på rundan o det gör den ofta för mig innombords ochså. Så även om jag engagerar mig i allt möjligt så är det inget jag grubblar på. Konstaterar o säger vad jag tycker!
                             2 par doppingar syntes idag vid vassen i hamnen. Men inga nya bon byggda! Ännu längre in vid Stjärnsundscykelvägen så såg jag på nära håll 2 gravänder. Dom var betydligt skyggare än doppingarna o flög sin väg! Stora är dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0