Stora brister inom polisen

F.d. Rikskrimchef kräver ny organisation
                    Ja det gnälls ju på allt möjligt, men undra kan man ju göra och när jag läser Tommy Lindströms förslag blir jag intresserad! För jag upplever att organisationen är ganska bristfällig både inom sjukvården, skolan och då polisen!
                            Tommy Lindströms förslag.
 Ta bort länspolisstationerna och ersätt dom med 100 lokala polisstationer i samarbete med kommunerna. Då kommer polisen närmare allmänheten samtidigt som kraven sänks på de lokala polischeferna.
           Se till att den centrala enheten, Rikskrim, tar sig an alla grova brott såsom mord, sexbrott och gängbrottslighet!
      Så här avslutar Tommy Lindström- Det har skapats en anti-attityd mot polisen som bygger på folks uppgivenhet och bristande respekt för polisen. Det här måste man arbeta med för att motverka Annars finns risken att folk slutar ta hjälp av polisen och köper från andra, ofta kriminella, istället.
               Jag kan inte annat än hålla med honom!
 Från gårdagens Aftonblad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0