Tog god tid på sig..

I DN idag stod det: Rånare sprängde sig in bank Svedbanks kontor i Gnesta rånades på förmiddagen. Sprängmedel användes inne i bankens valv Sen kommer det "roliga" -De tog god tid på sig-  säger ett vittne som DN.se pratat med.
                       Ja, oj, oj,oj, jag kan se en man framför mig, som intresserat stödd på en cykel rökandes en ciggaret ,lugnt iaktagande spektaklet!  Jag kan fantisera ännu mer om det hela, men är det inte lite Grönköping över det hela?
                       När det gäller de tragiska Arbogamorden så tycker jag det ochså, tyvärr för de anhöriga, att det verkar va lite Grönköping över det hela i polisens utredningar o samarbete med den tyska polisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0