Väntade o oväntade resultat

Ja, vi börjar med Kif Örebro som i damallsvenskan vann med 1-0 över Hammarby,Tja väntat nja jag hade nog trott på oavgjort men bra gjort. Jag har för mig att en spelare i Hammarby heter Ekblom, eller är det i Aik? Hur som hellst så vet jag inte om det är en släkting.
                             Malmö vann, kul tycker jag o inte oväntat mot Halmstad. Dessutom rättvist, bra match som jag såg på Canal +.
                            Däremot förvånar det mig, men det gör inget, slog Ljungskile Trelleborg på bortaplan. Ej väntat.
                            Göteborg slog tyvärr Aik, men ganska väntat och Djurgården förmådde inte slå Gais hemma, oväntat. Ja matcherna rullar på. Onsdag är det 2 matcher o sen på torsdag ett par bl.a. möter Örebro Halmstad hemma o i Stockholm är det derby mellan Aik o Djurgården. Där är väl Djurgården favorit. I Örebro ligger nog ett kryss nära tillhands!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0