Alla tiders Örebro!


Damlandslaget i OS tycker jag inte är värt nån hyllning med emblem. Vann visserligen med 1-0 mot Argentina men...Spelet var dåligt, målchanser missades och faktum är att i sista minuten av matchen nickade en svensk försvarare bort en boll som var på väg över mållinjen. Nä bättring behövs, Argentina ligger långt ner på rankingen!
                               Däremot hyllar jag ett frejdigt o offensivt speland Örebro SK som slog IFK Göteborg med 4-2 hemma på Behrn Arena. Ändå fick Örebro möblera om laget efter skador!
                             I morgon hoppas jag mitt andra favoritlag AIK slår divorna från Borås, Elfsborg. Då blir lyckan fullständig!
Bild: funtest.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0