Blir en innedag förstår jag.

Just nu ca. 10:00 börja det regna i Askersund. Såg ochså på en radarbild från SMHI vartåt det lutade. För övrigt så är det ju en svår v-75 omgång som jag tycker idag. Jag är med på 2 system, ett som är svågerns o ett som är spelhålan nords(ligger nära där jag bor) På svågerns system är vi 5 o på spelhålans ca 10. Vi håller tummarna! För övrigt så är det ju en bra? match på tv 4 idag,  Ifk Göteborg- Malmö FF. Där håller jag på Malmö, absolut! När det gäller den nya parakiten Kalle så är det upp o ner. Problemet är när jag måste byta vatten, då måste jag öppna luckan o då går jag "in" på hans revir. Men det får han lära sig! Tålamod Jan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0