Blogg även på Expressen!

Jag bloggar ochså på Expressen som har 2 milj. läsare på nätupplagan. Får bli lite mindre omständig så går det, kan ha olika inriktning. För att ev. läsa den får man gå in på bloggar på Expressens nättidning. Om jag kan få ut den mer får jag undersöka.
                          Nu börjar jag långsamt gå ner i vikt efter 2 veckors viktuppgång  i juli. Är ingen fanatiker, röker , dricker lite öl, äter god mat o goda kakor när det kommer t.ex nån kompis. Men har lätt för att gå upp i vikt som sagt.
                        "Rundgåendet", härligt, är ju återupptaget. Dagens runda gick bra men regn hängde i luften, o nu regnar det . Gick fort o det gick attans bra!
                        Den nya parakiten Kalle verkar trivas bra i köket. Har bytt vatten o mat idag, o det gick bra, inget stort stimm! Fått brev från yngsta barn-barnet Tåtte idag. Jättefina teckningar!
                        Den 25/9  åker jag till Simrishamn för att fira en 50-åring. Åker hem 29/9 så musketörerna träffas ju eller hur Bengt O. Syftar till att åka till Simrishamn en gång om året, i år blir det alltså i september!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0