Det är skillnad på Volvo Amazon o Rolls-Royce

Ja, verkligen! Såg lite på Trelleborg- Aik i eftermiddags. Sen såg jag på Arsenal- Newcastle på Canal +. Du milde tid, det var som två skilda värlldar. Först o främst så är det ju gräsligt o se på Aik just nu o dessutom förlora mot ett sånt lag som Trelleborg. Men sen fick jag se Arsenal spela ut Newcastle, 3-0 Kunde lika gärna varit 6-2 eller nått sånt. Arsenals spel var en fröjd för ögat. Unga spelare de flesta och dessutom några nya för t.ex. Hleb o Flamini har ju lämnat laget. Behöver jag nämna att Arsenal är mitt favoritlag i Premier Liegue.
                             På v-75 blev det inget, varken på svågerns eller spelhålans.
När det gäller Kalle Parakit  så är han sällskapssjuk så idag drog jag honom i den med hjul försedda buren till dörröpningen till tv-rummet så han såg mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0