Grattis ÖSK!

Det är ju alla tiders det här! ÖSK slog ochså divorna från Borås o det med 2-0. Nu har dessutom ÖSK slagit IFK Göteborg med 4-2 samt spelat oavgjort 2-2 mot Kalmar. O det är ingen dålig fotboll som ÖSK spelar även ifall jag tycker klassen på allsvenskan inte är nått vidare. Sverige är ju inte högt rankade när det gäller klubbfotbollen i Europa precis. Och faktiskt inte när det gäller landslagsfotbollen heller! Men det förtar inte glädjen av Örebros segrar. Laget har ju små resurser i jämförelse med de "stora" klubbarna i allsvenskan. O ca 9.000 åskådare var det på Behrn Arena. O bland dom min kompis o barndomsvän Rolf A. från S:A Bro antar jag!
                            Ja det här med bloggen ja. Det blev nog för mycket med olympiaden ochså. Nu är det som vanligt o jag kör när jag känner för det!  Bild funtest.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0