Kom när jag visslade!


Att änderna är väldigt tama, roliga o sociala i Askersund det har jag berättat innan. Den här andhonan befann sig mitt bland vattenväxterna o leta efter godis när jag visslade på henne. O hon simmade in mot strandkanten där jag stod, jag blev nästan paff. Men det är klart hon förknippa mig väl med bröd antar jag, men det blev ju j-la bra tajmat!
                                Rundan idag gick bra. Lite ont i stativet mot slutet. Fråga damerna på Klockargården hur länge dom har öppet innan dom stänger för säsongen. Dom har öppet hela september ochså. Det är bra för dom har väldans god mat! Nere vid hamnen var det mycket folk i det soliga vädret.
                               Gick ochså o fundera på mina bloggar. Kanske jag sammanfattar veckan på den här. På min profil på b Expressen finns både kommentarer på artiklar i tidningen o min blogg då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0