Märklig match, förbaskat ochså!

Jag  tänker på matchen Trelleborg- Örebro. Först tyckte jag att Örebro var ute på det i första halvlek o i andra är det väl så, enligt radiosporten, att Trelleborg är nära att göra 2-0. Men då gör Örebro 2-1 på 2 min i princip. Sen kvitterar Trelleborg ganska sent till 2-2 varefter Örebro gör 3-2. Sen gör baske mig Trelleborg 3-3 i 95 minuten. Jag var ju så bergsäker på att Örebro skulle vinna matchen
                              Lika bergsäkra var väl Ljungskile på att dom vunnit borta mot Hammarby med 2-1 men när det återstod 30 sek gjorde Hammarby 2-2. Båda målen gjorda, som jag uppfattade det, av en debutant som hette Söderberg. Som sagt 2 märkliga matcher!
                         Den 3 matchen i kvällens omgång var ochså märklig på sitt vis. Gävle vann över Halmstad med hela 4-0!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0