Glädjande....

346465-98Victoria har alltid varit en av mina favoriter. Frågan är om inte hon o en av mina andra favoriter Gina Lollobrigida är i samma klass! Dessutom fyller Victoria o jag år på samma dag   Franska nationaldagen 14 Juli, bara en sån sak! Det som är glädjande är att Victoria är utsedd till en av de mest attraktiva kvinnorna i världen i någon tidning enl. Expressen! Ytterst välförtjänt!!

På rundan idag snöade det till att börja med men snöandet övergick i regn. I går e.m var det nästan snöstorm ute. Det är tvära kast! Nere vid strandpromenaden kom den numera kavata vita anden springande mot mig i spetsen för flocken. Det såg väldigt roligt ut och jag hade några brödskivor med mig som jag delade ut. ja, den vite blev favoriserad! Men stans gubbar fodrar dom med säd på bestämd plats så det går inte nån nöd på nån and!

V-75 gick som vanligt igår, ingenting. Inte ens dubbeln fick jag in! Utdelningen på v-75 blev 1,2 milj! Det hade ingen trott med så många favoriter som det var i loppen!

Foto www.victoriadagen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0