Grått,grått,grått

346465-114Trots att barometern står relativt högt så har inte solen visat sig idag i Askersund. +4  i luften o totalt vindstilla! Men det var på nått vis ett vacket ljus eller skimmer över sjön! Man skulle kunna tro att fotot  är svartvitt men så är det inte, blågrå färg var det på nått vis och kav lugnt på sjön!

Läste till min förvåning på Aftonbladets nätupplaga att Sweed Bank i Hjo rånats! Mina systrar bor där, en i stan o en lite utanför. Jaa, nu är det småstäderna som blir drabbade och det är klart dom har väl knappt några poliser på plats! En av mina systrar o hennes man hade varit vid banken bara 5 min innan rånet ägde rum.De hade även sett bilen som brann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0