i dag var det årsmöte på Spf

346465-123Först en runda i f.m. En runda som gick i drypande dimma! Inget särskilt på rundan annars. Det var precis som dimman följde med mig in i lägenheten, frös! Temperaturen var så där +2. Sen på e.m. gav jag mig per cykel iväg till Ntos-Iogts lokal där det var årsmöte för pensionärerna i Spf. Jag blev invald i styrelsen. Bilden föreställer kamrater som har hand om lottdragningen som avslutade mötet. En annan vann inget men för 2 månader sen gick jag hem med nästan alla vinster från den ena dragningen vilket nog ingen glömmer!
I dagens tidningar på nätet står det mycket om mordet på flickan i Mora, Susanna Kallur som tycker det är skitkul eller skitfult bl.a., om Usas primärval där jag håller på Hillary Clinton men det verkar inte hjälpa och om Champions League där bl.a. Liverpool slog Inter med 2-0 igår!
I kväll spelar bl.a Arsenal mot Milan o Lyon mot Man. U. Gissa vem som kommer o sitta som gjuten farmför tv:n!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0