I Sverige underskattad idrottskvinna?

346465-118Jag tycker kvinnan på bilden,Annika Sörenstam, är mycket underskattad i vårt land! Är det så att golf fortfarande anses vara en snobbsport eller överklassport och att  jantelagen gör sig gällande !? Jantelagen gör sig ju gällande när nån lyckats o jobbat otroligt hårt för det men o vinna en miljon på t.ex bingolotto de all right!
Vädret, blev soligare o soligare idag o rundan gick bra utom mot slutet då htv(höft till vänster) eller hiv!(höft ichisash  vänster) gjorde sig gällande men så länge det inte blir sämre så gör jag inga ingrepp!
Insändaren, ang Edöprojektet o badhus fanns idag i Närikes Allhanda.
Afganistan, där dödades o skadades många människor av självmordsbombare utsända av islamistfundamentalisterna talibanerna som tydligen mer o mer visar sina fula trynen i s:a Afganistan!
Melodifestivalen, jag fick som jag ville, Sanna Nielsen gick direkt till finalen i Globen, det gjorde inte Carola, alla tiders!
V75, bara småskrammel, en 6:a gav 32 kr, jackpot på 5!

Undran, räcker det att studenten säger"jag är kränkt" för att läraren skall ställas i skamvrån" = först kränkt vinner!?
Snälla Jan Björklund, ge dig inte i din ambition att få ordning på flumskolan!
 Foto Hugh Gentry.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0