Mina hibiskusar.....

346465-102Har jag precis klippt! Dom börjar redan o slå nya skott. Förra året fick dom ny jord o större innerkruka. Dom trivs bäst i köket för där är ljusast i lägenheten o dom behöver mycket ljus. Fönstret är ochså mot söder! Har ochså satt näringspinnar i jorden. Det har jag aldrig använt  innan, det skall bli roligt o se hur det funkar!
Jag har haft tur med mina hibiskusar sen jag skaffa dom för ca 2 år sen! Förra året blomma dom från april- maj till oktober! I ett, i ett! På sommaren  får man nästan vattna dom varje dag kom jag underfund med. Ja det är kul med det mesta. När jag hade hus för många år sen var vanliga rosor o klätterrosor det jag var mest intresserad av.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0