Sicket väder men kyligt i vinden

Rundan gick bra idag, ännu bättre i ryggen. Änder o gäss samsades i det delvis isklädda vattnet vid strandpromenaden. Lite efter jag kom hem ringde Torbjörn, snack om allt möjligt. Sen ringde Torsten, vi pratade om våra insändare ang. bl.a. Edöprojektet i Närkes Allehanda. Sen blev det ut på stan o fredagshandla på Netto, bara en sån sak!

På nätet idag i Aftonbladet o Expressen

Rödebygänget åtalas, alla tiders tycker jag!
Andreas Johnson uttalar sig om att han var hemlös en tid , levde på existensminimum!
Carola uttalar sig! Thank you Jesus, och säger även, man skulle kunna tro att vi är syskon, jag o Andreas! Jag säger bara en sak, Heja Sanna Nielsen!
Tävlingarna är nog över för Ann-Christin Olofsson, det tycker jag det verkar ha varit för hela svenska skidskyttelaget!
 Mina tänder tvingar mig att begå brott säger en 33-årig man. Jag får signaler från tänderna och kan inte lastas för vad jag gjort säger han!  Ja, jag tycker det är roligt med folk som har humor men är det inte signaler från fingrarna som han får!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0