Det inte dumt med bröd...

346465-93Tycker den vite o hans kompisar nere vid strandpromenaden!
Tittat lite i tidningarna på nätet. Det jag tar upp har stått i alla tidningar jag läst!   Regelbunden motion gör dig tio år yngre enl. stor undersökning! Ja grattis Jan du är egentligen inte mer än 60!  En 60-åring med under 50 i vilopuls(hoppsan Jantelagen, sorry) Jag börja motionera regelbundet på hösten 2003 samma år som jag gick i pension vid 65 års ålder
Äntligen har Hollandsproffsen Markus Berg o Rasmus Lindgren tagits ut i landslaget i fotboll som behövs förnyas tycker jag!
Polisen har gjort rassior hos mcgäng ang vita pengar som blir svarta. Äntligen har polisen börjat stå upp mot de här gangstrarna men det skulle gjorts för länge sen, politiker!
Domedagsprofetior är det gått om dessa dagar. År 2036 kan en stor asteroid krocka med jorden bara så vi vet! Enligt andra domedagsprofetior är det ju frågan om jorden existerar då. Ah jag kör mitt race! Optimism behöver vi istället för domedag o fressten 1990 var det varmare i januari än i år, så de så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0