Det var skönt iallafall.....

346465-90I natt svettades jag så mycket att jag bäddade om sängen i morse! Jag är ju ingen gnällspik men nån infektion eller nått  har jag kanske i kroppen!  Jag åkte iallafall in till Örebro vid 8:30 tiden. Steg av på resecentrum gick o fika och gick därefter till Katolska kyrkans expedition på Järnvägsgatan och träffade kyrkoherden. Församlingen jag tillhör heter St Eriks och är alltså min hemförsamling nu när jag bor i Askersund Hade ett bra möte med kyrkoherden och har nu den biten avklarad! Det kändes skönt ! Det tråkigaste är att det ej går bussar på helgerna då gudstjänsterna är varje söndag i Örebro och en gång per månad tror jag det var i Laxå o Kumla!  Det blev ju ingen övernattning hos Rolf o Ann-Marie, ringde o förklara situationen för Ann-Marie. Kände för att åka hem istället. Hann dock med några promenader mellan bussturerna o fikandet bl.a. i statsparken där dom verkade göra om lite! Fotot på den här killen är taget i statsparken just och han ser ungefär lika hängig ut som jag gör och känner mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0