Efter storm kommer solsken!

Ja, det uttrycket passar bra idag, strålande sol o nästan lugnt på rundan! När jag gick längs strandpromenaden sprang den vita anden om kring där längs sjökanten. De andra änderna låg o flöt i vattnet o tog det lungt. Den vita har ett konstigt beteende tycker jag, åtminstone emellanåt! Dock när jag matade änderna höll sig den vita väl framme, måste dock erkänna att jag slängde bitar mot den. Vi får se hur den vita anden klarar framtiden? i Askersund, håller ögonen på den!

V-75 gav en ca 2.000 på en 7 så det blev jackpot på 5 rätt, pengar som föres över till v-75 på Bergsåker den 26. Själv fickjag in 20 kr på en dubbel, inte mycket o hurra för. På svågertippset blev det några sexor, det står till nästa omgång!

Läste i AB om Clifford som hade dåliga värden på blodsocker o kolestorol(ärftligt). Han började träna o ökade dosen succesivt och har nu gått ner 30 kg. Medicin mot kolestorolet får han dock fortsätta med! Det påminner ju om hur jag tog hand om min situation för några år sen. Några genvägar finns inte!

Seiten www.gulstad.no rekommenderar jag!  Bl.a. fantastiska naturbilder från Lofotenområdet i trakterna för Hurtigrutten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0