I dag blåser det bra...

På rundan blåste det bra i regnet! Nere vid strandpromenaden blåste det nästan lika mycket som det brukar blåsa längs österlenkusten! Änderna hade gått upp o ställt sig på det vattensjuka gräset, en del av dom låg o vilade, bl.a. den vita. Usch det såg kallt ut!. Väl hemma blev det den vanliga lätta styrketräningen Jag kände mig pigg o fräsch idag motför i början av veckan.
I www.riff.se har jag inlett en artikelserie om svenskt jaktflyg från -40 talet till dags datum. Endast ett av dessa plan i min serie har jag alldrig sett o artikeln om det planet kommer i februari!
  Den gamle finansministern Pär Nuder har  blitt av med sitt uppdrag som finanstalesman hos socialdemokraterna men  Pär  har inte fått sparken säger Mona Sahlin! Är nästa att inte få sparken Marita Ulvskog!? Just nu vet man inte var man har den ene eller den andre av mer eller mindre maktgalna politiker! Hoppas det klarnar till 2010!
Nä nu får jag börja studera morgondagens v-75 som verkar knivigt enl. experterna. Det är ju så att skall man vinna storkovan så skall man inte vara expert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0